Fiecare departament cu povestea sa

Cauta sa inveti ceva din fiecare, dezvolta-te personal si ajuta comunitatea din jur sa creasca. LSRS Olanda lucreaza pe departamente, fiecare persoana fiind implicata in cate 2 distincte

Activitatea in cadrul LSRS se desfasoara exclusiv pe baza de voluntariat 🙂

Aplică acum!

 

Ce pozitii avem

In comunitate e nevoie tot timpul de oameni si tot timpul sunt lucruri specifice de facut. In acelasi timp, ne ajuta cand tu te dezvolti intr-un domeniu care iti place!

 

Overall
Rolul unui consultant relatii externe poate fi comparat cu acela de ambasador, in cazul acesta, ambasador al unui non-profit. E mereu pregatit sa prezinte misiunea si activitatea LSRS Olanda, evidentiind totodata beneficiile unei colaborari pentru un potential partener, negociind cu tact si diplomatie. Tine strans de managementul asteptarilor, si nu promite mai mult decat poate oferi (timp, servicii, implicare)

Task-uri specifice
• Google Suite, Excel, Trello, InDesign (nice to have)
• Contacteaza potentiali sponsori/parteneri. Scrie material de calitate pentru promovarea LSRS Olanda in vederea obtinerii acestei colaborari
• E la curent cu evenimentele viitoare pentru a gasi resurse si sponsori (locatie, mancare, bautura, premii etc.)
• Cauta permanent oportunitati de colaborare (alte organizatii studentesti, fundatii, organisme educationale etc)
• In discutie cu un potential sponsor, are cerinte rezonabile si nu uita sa multumeasca
• Stie sa mentina o relatie de calitate cu partenerii pe o lunga durata si isi aminteste de nevoile acestuia (ex. urari de sarbatori, branding etc.)
• Se intereseaza cu privire la comunitatea de studenti/romani pentru a profita de oportunitatile care se ivesc

Overall

Urmareste evolutia si impactul creat de materialele de promovare. Creeaza content si campanii de promovare a activitatii si misiunii LSRS Olanda

Task-uri specifice

• Google Suite, WordPress, Facebook Analytics, SEO tools – yoast, Photoshop & Illustrator, Google console (nice to have)
• creeaza content pe platformele pe care suntem prezenti: Facebook, Instagram, Blog, si LinkedIn
• mentin la zi partea de ghid a noilor studenti ajunsi in Olanda
• promoveaza evenimentele si campaniile create de Liga
• mentine comunicarea in social media cu urmaritorii paginii, si cu studentii romani din Olanda in general
• urmareste statistici social media, si propune imbunatatiri in functie de acestea
• SEO

Overall

Nu se fereste de birocratie si intelege necesitatea unei bune organizari. Cu toate acestea, pe langa nevoile specifice, rolul mai sensibil al unui consultant HR este acela de a uni echipa, de a pune in valoare membrii existenti, cat si ajutarea integrarii cat mai bune a celor noi intrati.

Task-uri specifice

• Google suite, Excel, Trello, Photoshop (nice to have)
• gestioneaza contractele membrilor si are grija ca acestia sa aiba acces la tool-urile folosite in asociatie
• gandeste si pune in actiune campanii de recrutare (setat obiective, idee, text & visual)
• faciliteaza raspandirea informatiei in mod regulat (prin newsletter sau alte medii)
• organizeaza team-buildings & workshops
• mentine la zi descrierile specifice pozitiilor voluntarilor
• lucreaza cu baze de date si statistici despre membri
• are grija de climatul oganizational, urmareste si transmite mai departe nevoile membrilor
• management de conflict
• mentine la zi descrierile specifice pozitiilor voluntarilor

Overall
Propune, planifica și implementează proiecte. Este creativ și proactiv în a propune idei de evenimente și activități care sa fie in linie cu misiunea LSRS. Este o persoana organizata, care respecta deadline-urile si responsabilitățile asumate

Task-uri specifice
• Google Suite, Trello, WordPress (nice to have)
• Stie sa delege task-uri si sa coordoneze o echipa , dar si sa urmeze directive
• Estimeaza obiectiv volumul de munca total, dar si cel pe care si-l poate asuma în cadrul unui proiect
• Colaboreaza cu membrii celorlalte departamente in organizarea si coordonarea evenimentelor
• Este atent la nevoile si cerintele comunitatii de studenti romani si incearca sa le satisfaca prin proiectele organizate
• Este deschis comunicativ spre relationarea interna si externa

Overall
Treaba sa este de a se ocupa de tot ce tine de partea vizuala a asociatiei, mai exact, departamentul sau dicteaza felul in care filiala se prezinta in mediul on-line. Transpune proiectele dezvoltate in concepte vizuale, atragatoare pentru public.
De la fotografii pana la felicitari adresate sponsorilor, are grija de tot. Cea mai interesanta parte este, cu siguranta, procesul de creatie, de la brainstorming-ul de idei pana la livrarea produsului final, pentru ca mereu apar adaugiri si imbunatatiri pentru a se ajunge la cea mai buna versiune posibila.

Task-uri specifice
• Google Suite, Trello, Photoshop, Illustrator, InDesign, WordPress (nice to have)
• Comunica si preia cerintele de la celalalte departamente
• Dezvolta concepte si estimeaza timpul pentru terminarea lor
• Lucreaza cu content foto & video

Overall
El se ocupa de fiecare aspect al vietii financiare a organizatiei, fiind responsabili de planificarea financiara, de stabilirea bugetelor si cheltuielilor. In unele companii, un trezorier se afla adesea in consiliul de administratie. Ca parte a activitatii sale, un trezorier trebuie sa prezica schimbari si evenimente financiare viitoare si sa stabileasca proceduri si politici care sa profite cat mai mult de aceste predictii, mitigand riscul.

Task-uri specifice
• Google Suite, Excel, Trello, Limba Olandeza(nice to have)
• Time balance sheet-ul organizatiei
• Colecteaza toate bonurile de la fiecare eveniment
• Ajuta la aplicarea pentru finantari

 

Vrei sa ne vedem in persoana inainte?

Te asteptam atunci la evenimentele de mai jos: